mandag 28. februar 2011

Livrett!

Åh, i dag ble jeg jammen glad da matmor kom for å stelle meg! GJETT hva hun hadde med! Livretten min - rekeskall! :) Mmmm, åh, det er så godt altså! Gomle, slafse, gomle. Familien min hadde spist reker til middag i dag, og da faller det jo litt på meg også. Nå tenker jeg at det skal bli godt og varmt inni meg altså! Bare et par dager nå, så er jeg nok mitt gode gamle jeg igjen. :) Jeg er på 17-18 grader nå, så jeg er fortsatt for kald, men rekeskall er det aller beste for å sette rakettfart i en kompost! Men det gjelder å huske nok strø, for ellers kan det hende naboene klager, hehe. Matmor pleier å ta like mye strø som rekeskall. Og da lukter det omtrent ingen ting dagen etter når hun kommer for å røre. Magisk, ikke sant? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar