mandag 10. januar 2011

Snart full

Matmor så noen fluelarver i meg i dag også. Men ikke mange. Likevel ble det kokende vann. Matmor vil ha vekk ALLE! Jeg er nede i 62 grader nå. Men jeg fikk en skikkelig ladning med mat i dag, hele 2,5 kg, så nå blir det nok litt fart i sakene igjen. Fikk litt godsaker som en halv muggen ananas og fire maiskolber. Det inni maiskolbene er litt hardt for meg, men matmor delte det opp så det blir lettere. Fikk også potetskrell, matpakkerester og resten av middagen fra i går med blant annet litt fisk! Da blir jeg sunn, hehe. :)

Men jeg begynner å bli veldig full nå... Jeg må nok tømmes ganske snart. :( Det er mildvær ute, men matmor sjekka ettermodningsbingen, og den er frossen fortsatt... Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre med den saken. Men vi må vel bare finne en løsning, for det blir sikkert ikke siste gang jeg går full om vintern...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar